Про себе
Доброго дня, шановні
колеги!
Я, Солодовник Тетяна
Іванівна, працюю вчителем російської мови, української мови та літератури
та англійської мови в Нехворощанській ЗОШ I-III ступенів.
Педагогічна автобіографія
§ 1989-
1994- навчання в Полтавському педінституті
ім. В. Г. Короленка на
філологічному факультеті;
§ 1994
– закінчила з відзнакою інститут за спеціальністю
“російська мова та література”;
§ 1994-1996-працювала
учителем російської мови та світової літератури в Коновалівській ЗОШ I-II ступенів Машівського
району;
§ Із
січня 1997 року працюю вчителем Нехворощанської
ЗОШ I-III ступенів.
Посада- учитель російської мови
Стаж роботи- 21
рік
Підвищення кваліфікації
Квітень 2011 року- підвищення
кваліфікації зі спеціальності “учитель російської мови”; (
посвідчення №1365 від 01 .04.2011 р.)
Травень 2015 року- підвищення
кваліфікації зі спеціальності“учитель української мови та літератури”
( свідоцтво № 1533 від
05. 05.2015р.)
Жовтень 2015 року- підвищення
кваліфікації зі спеціальності “учитель англійської мови”; ( свідоцтво №
3775 від 07 .10.2015р.)
Підвищую фаховий рівень ,
спираючись на передові педагогічні добутки,
опубліковані на шпальтах журналів « Видавничої групи «Основа».
Девіз
педагогічної діяльності:
«Хороший вчитель не дає готових істин,
а дає дитині подумати».
В.О.Сухомлинський
Моє
педагогічне кредо
У серце увійде лише те, що йде від серця.
Ж.-Ж. Руссо
Життєве кредо
"Віддай людині крихітку себе.
За це душа наповнюється світлом."
Л.Костенко
Моя педагогічна філософія:
§ пізнавати, діяти, спілкуватись, жити;
§ будувати роботу на позитивних емоціях вчителя і учня;
§ розвивати, навчати, виховувати одночасно;
§ максимально враховувати індивідуальні здібності учнів;
§ всебічно розвивати творчі здібності дітей;
§ не давати готові знання, а вчити здобувати їх;
§ стимулювати
атмосферу успіху на уроці.
§ толерантно
ставитися до кожного учня
§ формувати
національно-свідомих, всебічно- розвинених,
духовно- багатих особистостей, справжніх громадян України, які
на належному рівні вмітимуть практично користуватися мовою в різних
життєвих ситуаціях.
Джерела мого натхнення:
- Діти, моє спілкування з ними. Вважаю, що кожен учень
талановитий по- своєму, потрібно лише допомогти проявитися таланту, а для цього
необхідно любити кожну дитину.
- Спілкування з наукою. Найближчими для мене залишаються погляди
великого російського філолога Д.С.Лихачова: “Умейте не терять время,…не заполняйте …разум
мутными потоками глупой и бесцельной “информации”. Берегите себя для учения,
для приобретения новых знаний и навыков”.
У
своїй роботі керуюся наступними принципами:
§ Принцип діалогу
§ Принцип співтворчості
§ Принцип особистого прикладу
Бачення виховання розумної,
творчої, практичної, всебічнорозвиненої особистості спонукало мене до вибору
проблеми: «Розвиток творчих здібностей учнів на засадах
виховання духовності».
Як цінний дороговказ у своїй
роботі завжди будуть для мене слова В.О.Сухомлинського, який говорив:
« Немає абстрактного учня. Мистецтво й
майстерність навчання і виховання полягає в тому, щоб розкривати сили й
можливості кожної дитини, дати їй радість успіху в розумовій праці...”
Я
є класним керівником 6 класу.
Проблема, над якою я працюю як класний
керівник: «Моральневиховання учнів». Мрію виховати людину добрих помислів, почуттів і дій, яка
існує в гармонії із світом, із власним серцем. Це й стало провідною ідеєю моєї
роботи.
Якими
я хочу бачити своїх учнів у майбутньому
§ компетентними
у своїй галузі;
§ відкритими
до інформації, що постійно змінюється;
§ готовими
вчитися все життя;
§ готовими
вчитися на помилках;
§ інтелектуально
незалежними;
§ відповідальними;
§ критично
мислячими.
Улюблений
вислів:«Две вещи наполняют душу новым и всё более
сильным удивлением и благоговением, чем чаще и продолжительнее мы размышляем о
них,- это звёздное небо надо мной и моральный закон во мне( И.Кант)
Улюблений
письменник:
Ч.
Айтматов
Улюблений
поет:
С.Єсенін
Для
мене:
§ Професія вчителя – це покликання, яке продовжується все життя. Це пошук
істини; допомога людям побачити добро в собі; вміння наставляти інших, не
знаючи розчарувань
§ Щастя:
У цьому світі кожен шукає щастя, й існує тільки один спосіб, щоб знайти
його. Це контроль над своїми думками. Поводь себе
так, ніби ти вже щасливий, і ти дійсно станеш щасливим.
§ Учительське
щастя: Якщо ви хочете знайти вчительське щастя,перестаньте думати про
вдячність і невдячність і насолоджуйтесь внутрішньою радістю, яку приносить
лише самовіддача.
Моя мрія – це мрія кожної людини. Мрія
жінки – матері, яка бажає щастя своїй дитині; мрія жінки – дружини, яка бажає
благополуччя своїй родині, мрія просто жінки, яка бажає миру на землі. І мрія жінки –
українки, яка бажає процвітання своїй державі.
Немає коментарів:
Дописати коментар