Про мене


Про себе

Доброго дняшановні колеги!
Я, Солодовник Тетяна  Іванівна, працюю вчителем російської мови, української мови та літератури  та англійської мови в Нехворощанській ЗОШ I-III ступенів.

Педагогічна автобіографія
§  1989- 1994- навчання в Полтавському педінституті
  ім. В. Г. Короленка на філологічному факультеті;
§  1994 – закінчила з відзнакою інститут за спеціальністю
    “російська мова та  література”;
§  1994-1996-працювала учителем російської мови та світової літератури в Коновалівській ЗОШ I-II ступенів Машівського району;
§  Із січня 1997 року працюю вчителем Нехворощанської  
     ЗОШ I-III ступенів.
Посада- учитель російської мови
Стаж роботи- 21 рік     

Підвищення кваліфікації 
Квітень 2011 року- підвищення кваліфікації зі спеціальності “учитель російської мови”; ( посвідчення №1365 від 01 .04.2011 р.)
Травень 2015 року- підвищення кваліфікації зі спеціальності“учитель української мови та літератури” 
( свідоцтво  № 1533 від 05. 05.2015р.)
Жовтень 2015 року- підвищення кваліфікації зі спеціальності “учитель англійської мови”; ( свідоцтво № 3775 від 07 .10.2015р.)

Підвищую фаховий рівень , спираючись на передові педагогічні     добутки, опубліковані на шпальтах журналів « Видавничої групи «Основа».


Девіз педагогічної діяльності:
«Хороший вчитель не дає готових істин,
а дає дитині подумати».                                                                                                        В.О.Сухомлинський
Моє педагогічне кредо
У серце увійде лише те, що йде від серця.
                                             Ж.-Ж. Руссо
Життєве кредо
"Віддай людині крихітку себе.
За це душа наповнюється світлом."  
                                                 Л.Костенко
Моя педагогічна філософія:
§  пізнавати, діяти, спілкуватись, жити;
§  будувати роботу на позитивних емоціях вчителя і учня;
§  розвивати, навчати, виховувати одночасно;
§  максимально враховувати індивідуальні здібності учнів;
§  всебічно розвивати творчі здібності дітей;
§  не давати готові знання, а вчити здобувати їх;
§  стимулювати атмосферу успіху на уроці.
§  толерантно ставитися до кожного учня
§  формувати національно-свідомих, всебічно- розвинених,
духовно- багатих особистостей, справжніх громадян України, які на належному рівні вмітимуть практично користуватися   мовою в різних життєвих ситуаціях.

Джерела мого натхнення:
-  Діти, моє спілкування з ними. Вважаю, що кожен учень талановитий по- своєму, потрібно лише допомогти проявитися таланту, а для цього необхідно любити кожну дитину.
- Спілкування з наукою. Найближчими для мене залишаються погляди великого російського філолога Д.С.Лихачова: “Умейте не терять время,…не заполняйте …разум мутными потоками глупой и бесцельной “информации”. Берегите себя для учения, для приобретения новых знаний и навыков”.

У своїй роботі керуюся наступними принципами:
§  Принцип діалогу
§  Принцип співтворчості
§  Принцип особистого прикладу

     Бачення виховання розумної, творчої, практичної, всебічнорозвиненої особистості спонукало мене до вибору проблеми: «Розвиток творчих здібностей учнів на засадах виховання духовності».

     Як цінний дороговказ у своїй роботі завжди будуть для мене слова В.О.Сухомлинського, який говорив: « Немає абстрактного учня. Мистецтво й майстерність навчання і виховання полягає в тому, щоб розкривати сили й можливості кожної дитини, дати їй радість успіху в розумовій праці...”

Я є класним керівником 6 класу.
 Проблема, над якою я працюю як класний керівник: «Моральневиховання учнів». Мрію виховати людину добрих помислів, почуттів і дій, яка існує в гармонії із світом, із власним серцем. Це й стало провідною ідеєю моєї роботи.

Якими я хочу бачити своїх учнів у майбутньому
§  компетентними у своїй галузі;
§  відкритими до інформації, що постійно змінюється;
§  готовими вчитися все життя;
§  готовими вчитися на помилках;
§  інтелектуально незалежними;
§  відповідальними;
§  критично мислячими.

Улюблений вислів:«Две вещи наполняют душу новым и всё более сильным удивлением и благоговением, чем чаще и продолжительнее мы размышляем о них,- это звёздное небо надо мной и моральный закон во мне( И.Кант)

Улюблений письменник:
Ч. Айтматов

Улюблений поет:
С.Єсенін

Для мене:
§  Професія вчителя – це покликання, яке продовжується все життя. Це пошук істини; допомога людям побачити добро в собі; вміння наставляти інших, не знаючи розчарувань

§  Щастя: У цьому світі кожен шукає щастя, й існує тільки один спосіб, щоб знайти його. Це контроль над своїми думками. Поводь себе так, ніби ти вже щасливий, і ти дійсно станеш щасливим.
§  Учительське щастя: Якщо ви хочете знайти вчительське щастя,перестаньте думати про вдячність і невдячність і насолоджуйтесь внутрішньою радістю, яку приносить лише самовіддача.


Моя мрія – це мрія кожної людини. Мрія жінки – матері, яка бажає щастя своїй дитині; мрія жінки – дружини, яка бажає благополуччя своїй родині, мрія просто жінки, яка бажає миру на землі. І мрія жінки – українки, яка бажає процвітання своїй державі.


Немає коментарів:

Дописати коментар